Do A6 w Dąbiu☁️⛅️

Niedziela, 16 października 2022 · dodano: 17.10.2022 | Komentarze 0

Sobota spędzona spacerowo po Szczecinie gdzie zaczęliśmy od okolic Janusza i Kuby czyli od Różanki na Łęknie dalej Park Kasprowicza,Wały Chrobrego ,Zamek Książąt Pomorskich a kończąc na Łasztowni.Dziś w południe chyba już przed ostatni raz zaliczyłem rundkę ubrany "na krotko" wyruszyłem do ścieżki rowerowej przy Spokojnej którą pojechałem do Golczewa przez Giżynek a następnie odbiłem do DDR-ki w Zieleniewie przez Skalin i Kunowo a nią do Motańca przez Morzyczyn i Kobylankę a po drodze zakupy na drogę.
Giżynek - kolory jesieni wzdłuż DDR-ki
Giżynek - kolory jesieni wzdłuż DDR-ki © strus
Przejeżdżam nad S10 i docieram do Niedźwiedzia przez Kałęgę a dalej kieruję się na Dąbie a raczej tylko do końca ścieżki rowerowej przy węźle Dąbie gdzie zawracam i ta samą drogą przez Wielgowo i Zdunowo wracam do Niedźwiedzia gdzie kieruję się na Cisewo przez Reptowo.

Reptowo - pora obiadowa
Reptowo - pora obiadowa © strus
Cisewo - kolejna rzeź drzewostanu
Cisewo - kolejna rzeź drzewostanu © strus
Na koniec został dojazd przez Miedwiecko do ścieżki rowerowej w Zieleniewie a nią prosto do Stargardu.

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałeha,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,
Zdunowo,Wielgowo,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.