Terenowo

Niedziela, 9 października 2022 · dodano: 09.10.2022 | Komentarze 2

Dziś postanowiłem po testować nowy rower w trudniejszym terenie niż tylko szutry i spróbować jak najwięcej kilometrów z rundy zaliczyć po lasach i terowych drogach dlatego od razu ze Stargardu odbiłem na polną drogę do Grzędzic z pominięciem Lipnika a dalej skierowałem się w kierunku Sowna dwoma dojazdami pożarowymi o numerach 30 i 31 którymi nie jeździłem.
DP 30 w kierunku Sowna
DP 30 w kierunku Sowna © strus
Chwila na szosie i od razu w Sownie wjeżdżam na drogę terenowa i kieruje się do DW142 a następnie przez Strumiany docieram do Klinisk Małych i nową drogą jadę do leśniczówki  Pucko aby spojrzeć czy nie przybyło nowych grzybków i zrobić kilka zdjęć dla kolegi dla zachęcenia żeby odwiedził to miejsce z dziećmi.
Kładka nad S3 w Kliniskach
Kładka nad S3 w Kliniskach © strus

Prawdziwki i Trek
Prawdziwki i Trek © strus
Z Pucka do DW 142 a nawet dalej pojechałem tym razem DP 23 i chwilami było ciężko bo po wyrębie drzew dużo śmieci i droga rozjeżdżona przez ciężki sprzęt aż w pewnym momencie odbiłem na DP 44 aby dojechać do znanej mi drogi DP40 przed Wielgowem.
W kierunku DP 23
W kierunku DP 23 © strus
Rzeź drzew na DP 23
Rzeź drzew na DP 23 © strus
I tak jak przy debiucie Treka wjeżdżam do Wielgowa DP40 i przez Zdunowo dojeżdżam do szutrowej drogi prowadzącej do Niedźwiedzia a następnie przez las docieram do ścieżki rowerowej w Motańcu a nią jadę na początku do Kobylanki a następnie po zaliczeniu Morzyczyna i Zieleniewa odbijam do Kunowa aby tam wjechać na polna drogę do Lipnika.
Polna droga z Kunowa do Lipnika
Polna droga z Kunowa do Lipnika © strus
Po przejechaniu nad S10 jadę najpierw drogą techniczną wzdłuż e-S-ki a później żużlówką którą wyjeżdżam przy wiadukcie między Giżynikem a Golczewem ale żeby nie jechać DDR-ką do Giżynka wybrałem starą drogę a na konie wydłużona drogą po mieście aby siódemka na liczniku się pojawiła.Dodam że dwa razy zakopałem się w piachu i nie wiem czy rower nie dał rady czy przez mnie bo nie zredukowałem przełożenia,
Droga techniczna wzdłuż S10
Droga techniczna wzdłuż S10 © strus

Stargard,Grzędzice,DP31,DP30,Sowno,Strumiany,Kliniska Małe,Pucko,DP23,DP44,DP40,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałega,
Motaniec,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Kunowo,Nowe Kunowo,Lipnik,Giżynek,Stargard.