50-tka po pracy.... po deszczu

Środa, 21 września 2022 · dodano: 21.09.2022 | Komentarze 0

Dwa dni po pracy opady deszczu więc z roweru nici dziś wracając do domu zaczęło padać ale moja apka pokazała że 15 minut i tak było więc przebrałem się i ruszyłem do DDR-ki przy spokojnej i przez Giżynek dojechałem do Golczewa a tam niebo po południowej stronie całe ciemne a ja odbijam na Skalin chodź miałem ochotę najpierw zaliczyć 10 kilometrowy odcinek po strefie przemysłowej ale te chmury mnie odepchnęły od tego zamiaru.
Ciemności nad Kluczewem
Ciemności nad Kluczewem © strus
Ze Skalina docieram do ścieżki rowerowej w Zieleniewie którą jadę do Motańca a za Morzyczynem drogi mokre ,świeżo po deszczu i tak przez 25 km po gminie Kobylanka aż do momentu kiedy zawitałem w Cisewie a tam dojechałem przez Niedźwiedź i Reptowo i zajrzałem do lasu. A na koniec powrót na DDR-kę w Zieleniewie i do Stargardu przez Lipnik.

Cisewo - Podgrzybek brunatny
Cisewo - Podgrzybek brunatny © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,