50-tka po pracy .⛅️

Czwartek, 22 września 2022 · dodano: 22.09.2022 | Komentarze 2

Przejechanie na zachodnią część miasta wymaga cierpliwości a to przez budowę nowych wiaduktów kolejowych która trawa ponad dwa lata i ponoć ma zakończyć się na koniec 2023 roku.
Dziś nie mogłem przedostać się szosą więc przeprowadziłem rower pod wiaduktem chodnikiem i dopiero ruszyłem do ścieżki rowerowej przy Szczecińskiej ale opcja przez Kluczewo jest zdecydowanie lepsza.DDR-ką dojechałem do Kobylanki najkrótszą drogą a następnie odbiłem do Reptowa aby można powiedzieć zaliczyć dużą "szufladę" do Wielichówka.
Przydrożny prawdziwek w Reptowie
Przydrożny prawdziwek w Reptowie © strus

Gdy wróciłem tą samą drogą do Reptowa ruszyłem przez Niedźwiedź i Kałęge do ścieżki rowerowej w Motańcu a gdy dojechałem do Kobylanki wiedziałem że mogę już wracać do Stargardu a na liczniku pojawi się kolejna pięćdziesiątka po pracy.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,Wielichówek,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałega,