Bliskie okolice ,przed deszczem

Niedziela, 18 września 2022 · dodano: 18.09.2022 | Komentarze 2

Sobota w pracy a dziś w prognozach pogodowych okno pogodowe  dające czas na zaliczenie rundki ale  na początku musiałem doprowadzić do porządku rower po ostatniej deszczowym wypadzie a po dwunastej wyruszyłem do ścieżki rowerowej przy Szczecińskiej aby nią dojechać do Zieleniewa przez Lipnik i uciec z DDR-ki w kierunku Cisewa aby uniknąć duże ilości ludzi wędrujących wzdłuż jeziora Miedwie gdzie odbywało się impreza "Złota Dynia"W Cisewie zaliczam "szufladę" do Wielichówka a następnie jadę do końca Drogi w Niedźwiedziu przez Reptowo.
Konie w Reptowie
Konie w Reptowie © strus
Wracam do Reptowa przez Kałęge i Motaniec a po drodze dostrzega pierwsze w tym roku kanie.Kolejny odcinek trasy to ta  sama drogą co przyjechałem do Reptowa którą wracam do Zieleniewa z pominięciem Wielichówka i odbijam na Kunowo.
Pierwsze kanie w 2022r.
Pierwsze kanie w 2022r. © strus
Z Kunowa jadę do Skalina przez Wierzchląd a następnie kieruje się do ścieżki rowerowej w Golczewie aby przez Kluczewo wrócić do Stargardu i zdążyć przez deszczem który spadł 20 minut po powrocie.

Ciemności nad Stargardem
Ciemności nad Stargardem © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP36,