50-tka po pracy w deszczu [3x]

Piątek, 16 września 2022 · dodano: 16.09.2022 | Komentarze 3

Wczorajsze prawdziwki narobiły mi ochoty na małe zbiory więc po pracy szybko wyczyściłem Vipera ubrałem długie spodnie i cienką nową bluzę do testów i przejechałem może dziesięć metrów do pierwszego hamowania i okazało się że ich nie mam że zahamowałem stopami.Wróciłem bo Trek-a i ruszyłem do ścieżki rowerowej na oś.Pyrzyckim a nią przez Kluczewo do Golczewa a po drodze załapałem się na pierwszy deszczyk.
Nowa bluza Quest Team '22
Nowa bluza Quest Team '22 © strus
W Golczewie odbijam od razu na Skalin i uciekam przed goniącym mnie kolejnym deszczem a  manewr wydłużonej drogi do Kunowa przez Wierzchląd spowodował że wjechałem na mokrą drogę za Kunowem ale nie zmoczyło mnie.Droga była mokra aż do Kobylanki a na dalszym odcinku DDR-ki do Motańca było sucho aż do Cisewa do którego pojechałem przez Niedźwiedź i Reptowo.
Nadchodzące ciemności ze Szczecina w Reptowie
Nadchodzące ciemności ze Szczecina w Reptowie © strus
Jadąc z Cisewa do Miedwiecka na DP36 dopadł mnie dziś najmocniejszy deszcz że aż skryłem się pod gęstym drzewem i odczekałem około 5 minut i ruszyłem do ścieżki rowerowej w Zieleniewie aby DDR-ka przez Lipnik uciec przed deszczem do Stargardu ale niestety w mieście dopadł mnie po raz trzeci.
Goniący mnie deszcz
Goniący mnie deszcz © strus

Stargard,Kluczewo,Glczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,