3 X mżawka

Czwartek, 15 września 2022 · dodano: 15.09.2022 | Komentarze 2

Zapowiedzi przelotnych opadów deszczu pokrzyżowały mi plany na godziny popołudniowe chodź wyjechałem jak planowałem to ledwo dojechałem nad jezioro Miedwie przez Lipnik i Zieleniewo załapałem się na pierwszą mżawkę która trwała od Morzyczyna do Kobylanki ale frajdę z wiatru mieli miłośnicy deski z żaglem których widziałem kilku serfujących.
Ciemności nad ZIeleniewem
Ciemności nad Zieleniewem © strus
Molo w Zieleniewie
Molo w Zieleniewie © strus
Z promenady wróciłem na ścieżkę rowerową w Morzyczynie i przez Kobylankę dojechałem nią do Bielkowa w którym wjeżdżam na DW 120 i kieruję się przez Nieznań do DDR-ki w Kołbaczu.
Z Kołbacza jadę do prawobrzeżnych dzielnic Szczecina zaczynając od Śmierdnicy gdzie popadało do DK 10 a następnie wydłużoną drogą przez Śmierdnicę jadę do Wielgowa gdzie kieruję się w stronę DW 142 a tam widzę ludzi wracających z koszami grzybów.Za potrzebą wszedłem do lasu i od razu trafiłem pierwszego prawdziwka a za chwilę kolejny aby się "nie dołować" że nie ma w co zabrać grzybów wracam do rozkopanego odcinaka Wielgowa gdzie przemieszczam się chodnikiem  i kieruję się do Niedźwiedzia przez Zdunowo i już do lasu nie zaglądam.
Wielgowo - Borowik szlachetny
Wielgowo - Borowik szlachetny © strus
Wielgowo - Siedzuń sosnowy
Wielgowo - Siedzuń sosnowy © strus
Z Niedźwiedzia jadę wydłużoną drogą do Reptowa przez Kałęge i Motaniec a następnie kieruję się do Zieleniewa przez Cisewo i Miedwiecko a po drodze zaliczam "szufladę" do Wielichówka.
Na DDR-ce w Zieleniewie przebywałem chwilkę bo odbiłem na Kunowo a następnie przez Skalin dotarłem do Golczewa.

W Golczewie wjeżdżam na ścieżkę rowerową w okolicy Bridgestona i wracam ją przez Kluczewo do samego Stargardu a na ostatnim kilometrze mżawka po raz trzeci.
Ciemności nad DDR-ką w Kluczewie
Ciemności nad DDR-ką w Kluczewie © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Oleszna,Sławociesze,Wielgowo,Zdunowo,
Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Kunowo,Skalin,Golczewo,Kluczewo,