50-tka po pracy ⛅️

Poniedziałek, 12 września 2022 · dodano: 12.09.2022 | Komentarze 2

Nieoczekiwanie dziś miałem pierwszą zmianę a nie drugą więc wracając z pracy po drodze zaliczyłem sklep a przed czternastą wyruszyłem aby zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy po standardowych drogach czyli zaczynam od dojazdu do Golczewa przez Kluczewo a następnie od Golczewa wyruszam do ścieżki rowerowej w Zieleniewie między innymi przez Skalin i Kunowo.DDR-ką jadę  do stacji paliw gdzie zawracam i przedostaje się nad S10 do Motańca  aby przez Niedźwiedź dojechać do Reptowa a na koniec wracam do Zieleniewa wydłużoną drogą przez Cisewo i Miedwiecko żeby prosto przez Lipnik zameldować się z powrotem w  Stargardzie.Nie było co fotografować oprócz magnolii która zakwitła kolejny raz tego roku w Reptowie więc dla zachęty dodaję z pieszej wycieczki po Szczecinie zdjęcie z Willi Lentza [polecam zwiedzić]
Willa Lentza - klatka schodowa
Willa Lentza - klatka schodowa © strus

Reptowo - kwitnąca magnolia prawie jesienią
Reptowo - kwitnąca magnolia prawie jesienią © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,