Przed meczem

Niedziela, 11 września 2022 · dodano: 11.09.2022 | Komentarze 3

Przed meczem Pogoni z Lechem miałem zaliczyć co najmniej 70 km a tuż przed wyjazdem małżonka oświadczyła że chce ze mną zaliczyć małą rundkę więc miałem mało czasu.Ruszyłem na rundę pierwszą zaczynając od ścieżki rowerowej przy Spokojnej a nią do Golczewa przez Giżynek a wokół niebo bardzo ciemne ,jak dla mnie takie straszące deszczem.
Golczewo - niebo straszące deszczem
Golczewo - niebo straszące deszczem © strus
Z Golczewa zanim pojechałem do Skalina zaliczam "szufladę" do strefy przemysłowej w której spotkałem wielu rowerzystów na swoich rundkach a później przez Wierzchląd i Kunowo dojechałem do Zieleniewa gdzie odbiłem na Miedwiecko aby tam zawrócić i skierować się do DDR-ki w Zieleniewie a nią wrócić do Stargardu przez Lipnik po małżonkę.

Ciemności nad S10 w Zieleniewie
Ciemności nad S10 w Zieleniewie © strus
Zmieniłem koszulkę bo była cała przepocona i z małżonka pojechaliśmy na małą rundkę a raczej zrobić porządki na cmentarzu wiejskim w Grzędzicach a pojechaliśmy tam przez Lipnik a wróciliśmy przez Żarowo.
Konie w spoczynku
Konie w spoczynku © strus

Stargard,Giżynek ,Golczewo,strefa przemysłowa,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Lipnik,Grzędzice,