50-tka po pracy...wietrzna

Poniedziałek, 11 lipca 2022 · dodano: 11.07.2022 | Komentarze 2

Dawno takiej przerwy nie miałem ale to przez sześciodniówkę na dwunastą do pracy a w niedziele ogarniałem nocleg i bilety na urlop a dziś po pracy zaliczam pięćdziesiątkę zaczynając od dojazdu do ścieżki rowerowej na oś.Pyrzyckim a nią do Golczewa przez Kluczewo i zaliczam druga "szuflada" do strefy przemysłowej bo pierwsza  taka mini była w Kluczewie do przejazdu kolejowego gdzie były zamknięte szlabany a  żadnego pociągu towarowego nie było widać  a pasażerskie nie jeżdżą tym szlakiem od dawna  więc zawróciłem i pojechałem szosą.
Chmury nad strefą przemysłową w Kluczewie
Chmury nad strefą przemysłową w Kluczewie © strus
Standardowo przedostaje się do Zieleniewa przez Skalin i Kunowo aby zaliczyć ostatnią "szufladę" do Cisewa i wrócić przez Lipnik do Stargardu a jutro wolny dzień i mam naddzieję że nie zaśpie aby jakąś setkę przejechać do 14,30.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Słotnica,Burzykowo,Słotnica,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,