• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Zdunowo przez Koszewo⛅️

Niedziela, 3 lipca 2022 · dodano: 03.07.2022 | Komentarze 1

Jak wczoraj miałem tylko 3 h wolne i bez pomysłu na trasę ruszyłem jak to ostatnio zawsze bywało do DDR-ki na osiedlu Pyrzyckim a nią do Golczewa przez Kluczewo a tam odbijam do strefy przemysłowej a następnie po kiepskiej drodze docieram do Warnic gdzie kieruję się przez Dębice do Koszewa
Droga do Warnic,tu ostatnim razem złapałem dwa kapcie na raz
Droga do Warnic,tu ostatnim razem złapałem dwa kapcie na raz © strus
KOSZEWO (niem.Gross Küssow)Brama przed pałacem z 2 pol. XIX w.
KOSZEWO (niem.Gross Küssow)Brama przed pałacem z 2 pol. XIX w. © strus

Z Koszewa jadę przez Koszewko do Wierzchlądu a tam wjeżdżam na szlak często zaliczany czyli dojazd do ścieżki rowerowej w Zieleniewie i jazda DDR-ką wzdłuż jeziora Miedwie a dalej przez Kobylankę do Motańca.
KOSZEWKO (niem.Klein Küssow) Pałac neorenesansowy z XIX w
KOSZEWKO (niem.Klein Küssow) Pałac neorenesansowy z XIX w © strus
Chciałem zaliczyć jak wczoraj 70 km więc nie mogłem w Niedźwiedziu od razu skierować się na Reptowo a dopiero po zaliczeniu "szuflady" na prawobrzeże Szczecina czyli do Zdunowa
a powrót do Stargardu tak jak wczoraj na początek do Cisewa a później przez Miedwiecko do DDR-ki w Zieleniewie a nią prosto do Stargardu przez Lipnik.Najbliższy tydzień druga zmiana więc jak uda mi się wcześniej wstać to może coś pokręcę przed pracą.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Słotnica,Burzykowo,Warnice,Dębica,Koszewo,Koszewko,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,
Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,