• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Goleniów-Lubczyna-Dąbie

Wtorek, 12 lipca 2022 · dodano: 12.07.2022 | Komentarze 3

Goleniów - Lubczyna - Dąbie to był plan na dzisiejszy dzień bo takiej rundy w tym roku jeszcze nie robiłem a na tyle miałem wolnego czasu.Na początek do kolegi a później wydłużoną drogą do DDR-ki na Żarowo a dalej przez Smogolice i Sowno do krzyżówki DW 142 z DW 141gdzie kieruję się na Przemocze.Przejeżdżam przez Tarnowiec a na krzyżówce na Stawno stoi patrol policji i jeden z funkcjonariuszy krzyczy do mnie " tak trzymaj z widocznością". Nie wiem czy chodziło mu o jaskrawy ubiór czy o mocne oświetlenie do jazdy dziennej  Bontrager ion 200 rt.
Jadę dalej i docieram do ścieżki rowerowej w Podańsku którą docieram do Goleniowa i po zaliczeniu miasta jadę do DDR-ki prowadzącej do Lubczyny wydłużoną drogą przez Domastryjewo.
Dinozaur w Goleniowie
Dinozaur w Goleniowie © strus
Na DDR-ce spory ruch  rowerzystów co innych uczestników ruchu maja gdzieś więc trzeba jechać ostrożnie mieć oczy w okół głowy i dlatego zjeżdżam ze ścieżki i do Lubczyny jadę przez Kępy i Borzysłwiec.na moment zajeżdżam na plażę a mój sklep niestety zamknięty [remont]
Marina w Lubczynie
Marina w Lubczynie © strus
Na DDR-kę na wale do Dąbia nie zdecydowałem się zbyt wąskie opony więc kieruję się do Dąbia szosą zaczynając od dojazdu do Czarnej Łąki gdzie zajeżdżam nad jezioro Dąbie a następnie przez Pucice do Załomia gdzie robię mini przerwę na jedzenie i zakupy na dalszą trasę.

Czarna Łąka - w oddali Szczecin
Czarna Łąka - w oddali Szczecin © strus
Po zakupach jadę do ronda Gryfa w Dąbiu i odbijam do węzła Dąbie nad A6 i kieruję się do Zdunowa przez Wielgowo aby wjechać na często ujeżdżany odcinek do Niedźwiedzia.
Nad A6 - Kierunek Wielgowo
Nad A6 - Kierunek Wielgowo © strus
Do domu jadę prawie standardową drogą powrotna chodź do Reptowa z Niedźwiedzia jadę wydłużoną droga o Motaniec i znowu stoję na przejeździe kolejowym a następnie do Zieleniewa przez Cisewo i Miedwiecko i już prosto do domu przez Lipnik. Na koniec mogę dodać że dziś znowu wiało :(

Stargard,Żarowo,Smogolice,Sowno,Przemocze,Tarnowiec,Tarnówko,Podańsko,Goleniów,Mikorzyn,Domastryjewo,Łozienica,Smolno,
Kępy Lubczyńskie,Borzysławiec,Lubczyna,Czarna Łąka,Pucice,Załom,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,