Spotkanie z Tomaszem i Grzegorzem

Sobota, 25 czerwca 2022 · dodano: 25.06.2022 | Komentarze 3

Zanim dotarłem do DDR-ki na Giżynek zaliczyłem prawie pięciokilometrową rundkę po mieście zaglądając do mini różanki a później przez Golczewo do Skalina aby przez Wierzchląd i Kunowo dotrzeć do ścieżki rowerowej w Zieleniewie .
Mini różanka w Stargardzie
Mini różanka w Stargardzie © strus
Zaliczam ścieżkę rowerową do Motańca i odbijam na Niedźwiedź aby skierować się do Zdunowa i nagle przed mną właśnie ze Zdunowa nadjechali dwaj bikerzy którzy okazali się moimi kolegami.Oni wracali ze swojej rundki a ja miałem dopiero 30 km ,postanowiłem zawrócić i z nimi pojechać a później coś dokręcić.Do Reptowa pojechaliśmy przez Motaniec a następnie do Zieleniewa przez Cisewo i Miedwiecko aby skierować się do DDR-ki w Golczewie przez Kunowo i Skalin żeby do osiedla Pyrzyckiego dojechać przez Kluczewo koniec przez Kluczewo, tam po piwku,prawie godzinka przerwy i ostatnie 4 km do domu

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Kałega,
Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Kunowo,Skalin,Golczewo,Kluczewo,Stargard.