• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

50-tka po pracy w upale.

Piątek, 24 czerwca 2022 · dodano: 24.06.2022 | Komentarze 0

Wczoraj musiałem odpuścić rower po pracy bo zepsuła mi się pralka i trzeba było ogarnąć nową ale dziś mimo upału bo gdy wyjeżdżałem około trzynastej termometr pokazywał trzydzieści stopni ruszyłem na standardową pięćdziesiątkę bez żadnych plusów zaczynając od dojazdu do ścieżki rowerowej na osiedlu Pyrzyckim a nią do Kluczewa a dalej do Golczewa przez strefę przemysłową a następnie do Zieleniewa przez Skalin i Kunowo aby zaliczyć szufladę do Wielichówka.

"Robaczek na kwiatku" © strus

Wracając do Zieleniewa zajrzałem w dwóch miejscach do lasu czy sprawdzić czy są już jagody,było nawet sporo ale strasznie małe i na pewno nikt by mnie nie namówił do ich zbierania.
W Lipniku odbijam na Grzędzice aby sprawdzić jak tam roboty przy zamkniętym przejeździe kolejowym i przez Żarowo wracam do Stargardu.
Jagody w Cisewie
Jagody w Cisewie © strus
Grzędzice,brakuje tylko warstwy ściernej
Grzędzice,brakuje tylko warstwy ściernej © strus

Stargard,Kluczewo,Burzykowo,Słotnica,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,