• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

50-tka po pracy z plusem ⛅️

Środa, 22 czerwca 2022 · dodano: 22.06.2022 | Komentarze 3

Zmieniono mi grafik w pracy i zamiast drugiej zmiany mam do końca tygodnia pierwszą więc dziś po pracy wyruszyłem do Golczewa przez Kluczewo a następnie do DDR-ki w Zieleniewie a nią przez Morzyczyn i Kobylankę do Bielkowa gdzie spotykam kolegę i postanowiłem dziś zaliczyć więcej kilometrów niż to robię po pracy aby pokazać pętelkę koledze.Pojechaliśmy do Kołbacza gdzie wjechaliśmy na sześciokilometrowy odcinek ścieżki rowerowej do Śmierdnicy a następnie DW 119 do Płoni gdzie przejeżdżamy pod DK 10 i kierujemy się do Niedźwiedzia przez Zdunowo a dalej wydłużoną drogą wracam do Zieleniewa przez Reptowo i Cisewo aby na koniec przez Lipnik wrócić do Stargardu.Dziś przez rozmowę podczas jazdy zapomniałem o zdjęciach.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,
Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy z plusem

| 19:29 czwartek, 23 czerwca 2022 | linkuj W towarzystwie lepiej się jedzie - nic dziwnego, że kilometrów więcej.
| 18:03 środa, 22 czerwca 2022 | linkuj Jak widać chętnie korzystasz z każdej nadarzającej się okazji by demonstrować swą wysoką sprawność sportową i coraz częściej i to bardzo wyraźnie przekraczasz barierę 50 kilometrów. Czy to Cię satysfakcjonuje czy to może cykloza czyli nałóg ?
| 17:16 środa, 22 czerwca 2022 | linkuj Duży ten plus.