Wielgowo plus Poczernin z małżonką

Niedziela, 19 czerwca 2022 · dodano: 19.06.2022 | Komentarze 2

Po wczorajszej rannej rundce pojechaliśmy z małżonką do Szczecina na długi spacer ale upał był tak dokuczliwy że po 6 km uciekliśmy do galerii bo ja nie dawałem rady chodzić w pełnym słońcu a dziś przy późnym śniadaniu  zostałem poinformowany że o 13.30 małżonka chcę zaliczyć małą rundkę więc zostało mi mało czasu.

Wały Chrobrego w Szczecinie
Wyjechałem po jedenastej w kierunku ścieżki rowerowej przy Szczecińskiej a nią do Motańca a po drodze dwa zdarzenia bo panie zajęte telefonami jadące samochodami chciały jako pierwsze przejechać przez DDR-kę aby dotrzeć do szosy [patrzą w lewo na drogę a nie czy ktoś jedzie DDR-ką i wjeżdżają bez zatrzymania]. Przeważnie bywa że jest kłopot z niedzielnymi rowerzystami ale tych dziś prawie nie było,chyba temperatury się przestraszyli,z DDR-ki zjeżdżam w Motańcu i kieruję się do drogi pomocniczej w Niedźwiedziu i nią jadę do Zdunowa gdzie zaliczam jeszcze małe kółeczko po Wielgowie i wracam do Niedźwiedzia.

Z Niedźwiedzia jadę wydłużoną drogą do Zieleniewa zaczynając od Reptowa a następnie przez Cisewo i Miedwiecko wracam na DDR-kę do Stargardu gdzie przebieram koszulkę na sucha i jadę na 24 km rundkę z małżonką zaczynając od ścieżki rowerowej do Żarowa.

Maki przy DDR-ce na Żarowo
W Żarowie odbijamy na Lubowo i jedziemy do Poczernina przez Rogowo a w drodze powrotnej robimy mini przerwę w Rogowie aby ukryć się na trochę przed słońcem i zebrać trochę kończyny dla królików.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Wielgowo,Zdunowo,Gajęcki Ług,
Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Rogowo,