Poranna rundka

Sobota, 18 czerwca 2022 · dodano: 18.06.2022 | Komentarze 2

Zanim wyruszę na Szczecin z małżonką rano zaliczyłem wczesna rundkę ,to druga w tym roku zaliczona przed ósmą godziną a ja jestem śpiochem.Krótko mówiąc jadę do Golczewa przez Kluczewo tam zaliczam "szufladę" do końca ulicy Metalowej czyli do strefy przemysłowej.
Oset (Carduus L.) przy DDR-ce w strefie przemysłowej
Oset (Carduus L.) przy DDR-ce w strefie przemysłowej © strus

Jak już wróciłem do Golczewa kieruję się do Zieleniewa przez Skalin i Kunowo aby zaliczyć kolejną "szufladę" do Cisewa a na koniec powrót do Stargardu przez Lipnik.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Słotnica,Burzykowo,Słotnica,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,
Dp36,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Poranna rundka

| 12:51 niedziela, 19 czerwca 2022 | linkuj No i fajnie :) dziś kilometry uzupełniłem i dodałem więcej zdjęć bo wczoraj bikestats coś nawalało.
| 07:27 niedziela, 19 czerwca 2022 | linkuj Chyba tak do końca śpiochem nie jesteś skoro potrafisz zmobilizować się mocno porannej wycieczki na tak rzetelnym dystansie.