• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Dąbie przez Kołbacz w upale.

Niedziela, 26 czerwca 2022 · dodano: 26.06.2022 | Komentarze 2

Nie udało się wcześniej wyjechać bo w nocy oglądaliśmy mini serial z ulubionym aktorem Andrzejem Sewerynem "Królowa" do wstałem po dziewiątej i już termometr pokazywał 26 stopni.Wybrałem szybką trasę na prawobrzeże Szczecina którą rozpocząłem od dojazdu do ścieżki rowerowej przy Szczecińskiej a nią do drogi wojewódzkiej 120 w Bielkowie zaliczając miejscowości przy jeziorze Miedwie gdzie znowu miałem dwa zdarzenia z panem w aucie który wyjeżdżając z plaży głównej by mnie trafił a za kilka set metrów wjeżdżał na posesje i bezczelnie zatrzymał się na DDR-ce aby otworzyć bramę i jeszcze zwrócił mi uwagę że za szybko jechałem bo on myślał że bez problemu przejedzie pierwszy.Na okres letni przydał by się monitoring na odcinku wzdłuż jeziora by gmina sobie zarobiła na mandatach.Wojewódzką śmiga do DDR-ki w Kołbaczą a nią do Śmierdnicy i zdziwienie że na całym odcinku nie spotkałem żadnego rowerzysty a na DDR 20A od Płoni do Kijewka też bardzo słaby ruch.
DDR-20 A Kijewko
DDR-20 A Kijewko © strus
Na prawobrzeżu zaliczam kilka osiedli jadąc ścieżką rowerową do Dąbia a dalej już szosą w stronę A6 - węzeł Dąbie gdzie zdziwiłem się że w stronę morza był bardzo mały ruch aut na autostradzie czego dawno nie widziałem jadąc ta trasą.

Węzęł Dąbie [A6] lewy pas kierunek na morze
Węzeł Dąbie [A6] lewy pas kierunek na morze © strus
Zjeżdżam z wiaduktu i przez Wielgowo docieram do Zdunowa gdzie odbijam na Niedźwiedź i tak jak wczoraj z Tomkiem i Grzegorzem do Zieleniewa jadę tą sama trasą na początku do Reptowa przez Motaniec a następnie przez Cisewo i Miedwiecko do DDR-ki w Zieleniewie i już prosto do domu przez Lipnik  chodź miałem jeszcze trochę czasu ale na ramie puste butelki.

"Kolorowe" koniki w Reptowie © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Kijewko,Bukowe,Majowe,Dąbie,
Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.