50-tka po pracy..wieczorna☀️

Czwartek, 28 kwietnia 2022 · dodano: 28.04.2022 | Komentarze 2

Dziś po raz drugi w tym tygodniu koło osiemnastej wyruszyłem na rundkę do gminy Kobylanka chodź na początku dojechałem do Żarowa gdzie zawróciłem i tą samą droga wracam do miasta i kieruję się do ścieżki rowerowej przy Szczecińskiej a po drodze załatwiam sprawę.DDR-ka jadę zaczynając od przejazdu przez Lipnik i Zieleniewo a następnie po zaliczeniu Kobylanki jadę nią do Motańca
Wiosna przy DDR-ce na Żarowo
Wiosna przy DDR-ce na Żarowo © strus

Przebudowa wiaduktu kolejowego przy Składowej
Przebudowa wiaduktu kolejowego przy Składowej © strus
Cherry Blossom Trees - Kwiat wiśni japońskiej
Cherry Blossom Trees - Kwiat wiśni japońskiej © strus
Przejeżdżam nad S10 i przez Kałegę jadę do końca Niedźwiedzia gdzie zawracam i  kieruje się do Reptowa do nowej drogi wzdłuż torów kolejowych która od wczoraj dostała kolejną warstwę asfaltu i brakuje tylko warstwy ściernej ,jedzie się zdecydowanie lepiej niż starą dziurawą która już niedługo będzie ślepą ulicą .
Nowa droga w Reptowie
Nowa droga w Reptowie © strus
Przez Cisewo i Miedwiecko wracam na DDR-kę w Zieleniewie i przez Lipnik do Stargardu z nadzieją że jutro też mi się tak uda zaliczyć rundkę bo w weekend chyba będzie jazda z małżonką która w końcu zacznie sezon.

Stargard,Żarowo,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,