50-tka po pracy..wieczorna z plusem.

Piątek, 29 kwietnia 2022 · dodano: 29.04.2022 | Komentarze 3

W końcu ubrany na "krótko" mimo że wyjeżdżałem o siedemnastej po raz trzeci w tym tygodniu zaliczam pięćdziesiątkę po pracy dojeżdżając na początku do Kluczewa a później przez Golczewo do Skalina i po zaliczeniu Wierzchlądu i Kunowa wyjeżdżam w Zieleniewie na ścieżkę rowerową i jadę do Kobylanki przez Morzyczyn do sklepu na małe zakupy.Kontynuuje jazdę DDR-ka do Motańca i tak jak wczoraj jadę do wyjazdu z Niedźwiedzia gdzie zawracam i udaję się do Cisewa przez Reptowo w którym zaliczam "szufladę" do Wielichówka i jadę po żarówką do Miedwiecka aby ponownie ponownie zameldować się w Zieleniewie na DDR-ce i nią wrócić do Stargardu.
Cisewo - kierunek Miedwiecko
Cisewo - kierunek Miedwiecko © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,
Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : 50-tka po pracy..wieczorna z plusem.

| 16:02 niedziela, 1 maja 2022 | linkuj Pięćdziesiątka zaliczona i do tego w znakomitym tempie. Urocze zdjęcie, pełna wiosna.
| 12:31 sobota, 30 kwietnia 2022 | linkuj Przez Kunowo to Ty masz teraz autostradę (średnia faktycznie powala).
| 07:11 sobota, 30 kwietnia 2022 | linkuj Ja wczoraj dopiero debiutowałem na krótko. Ja ja już w ciuchach rowerowych nie jeżdzę, bardziej cywilnie. Mocna średnia Darku.