• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

50-tka po pracy..wieczorna☀️

Środa, 27 kwietnia 2022 · dodano: 27.04.2022 | Komentarze 2

Dziś wieczorny wypad aby zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy którą rozpocząłem od DDR-ki na Żarowo na której było tłoczno a następnie po zaliczeniu Grzędzic wjeżdżam na DDR-kę za stacją PKP i przez Lipnik jadę do Zieleniewa gdzie odbijam na Miedwiecko w którym są większe utrudnienia przez roboty przy przejedzie kolejowym.
Kwitnący rzepak przy DDR-ce na Lipnik z Grzędzic
Kwitnący rzepak przy DDR-ce na Lipnik z Grzędzic © strus
Utrudnienia w Miedwiecku
Utrudnienia w Miedwiecku © strus
Jadąc drogą pożarową do Cisewa mijam dużą grupę rowerzystów która się zgubiła i szukała drogi do Stargardu i nikt nie miał smartfona aby zajrzeć na mapkę więc wskazałem im trasę a sam pojechałem do Cisewa gdzie zaliczyłem "szufladę" do Wielichówka i ruszyłem przez Reptowo d Niedźwiedzia.

W Niedźwiedziu obrałem kierunek na Stargard zaczynając od dojazdu do ścieżki rowerowej w Motańcu przez Kałegę a nią prosto do  miasta w którym załatwiłem dwie sprawy i okazało się że został zamknięty dla wszystkich wiadukt z którego codziennie korzystałem a teraz będę musiał chodzić i jeździł wydłużona drogą.
Zamkniety wiadukt kolejowy - rozbiórka
Zamknięty wiadukt kolejowy - rozbiórka © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,