• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Szczecin Dąbie ☀️

Niedziela, 24 kwietnia 2022 · dodano: 24.04.2022 | Komentarze 1

Jak zwykle brak zaplanowanej trasy i miało się skończyć na zaliczeniu standardowego dystansu ale gdy jechałem wydłużoną drogą do ścieżki rowerowej w Zieleniewie do której wybrałem DDR-kę na  Golczewo przez Giżynek a następnie przez Skalin i Kunowo postanowiłem wydłużyć dystans na dzisiejszy dzień.Z Zieleniewa do Bielkowa jadę DDR-ką przez Kobylankę a następnie wjeżdżam na DW 120 do Kołbacza przez Nieznań a po drodze coraz więcej kwitnącego rzepaku którego jeszcze w piątek nie było.W Kołbaczu odbijam na DDR-kę na prawobrzeże Szczecina do Płoni przez Śmierdnicę na której dziś wzmożony ruch.
Rzepak wzdłuż DDR-ki na Śmierdnicę
Rzepak wzdłuż DDR-ki na Śmierdnicę © strus
Zawilec gajowy
Zawilec gajowy © strus
Na DW 119 odbijam w kierunku ścieżki rowerowej 20A i tam dopiero zobaczyłem ruch rowerzystów ,tłok na całym odcinku do ronda Ronalda Reagana na którym skierowałem się do dzielnicy Dąbie ścieżką rowerową wzdłuż Łubinowej i Wiosennej.Po zaliczeniu Dąbia jadąc ulicą Goleniowską  wiedziałem że co się dzieje na A6 [S3] bo w stronę Szczecina jechał niekończący sznur aut z małą prędkością i taka sama sytuacja była również na ulicy Tczewskiej.
DDR-ka 20A w Płoni
DDR-ka 20A w Płoni © strus

Korek na A6 [S3] węzeł Dąbie
Korek na A6 [S3] węzeł Dąbie © strus
Na szczęście wszystkie te auta jechały w przeciwnym kierunku co ja i dość szybko dojechałem do Zdunowa przez Wielgowa i pozostała stała trasa powrotna do Stargardu zaczynając od dojazdu do Reptowa przez Niedźwiedź a następnie dojazd do Zieleniewa na DDR-kę przez Cisewo i Miedwiecko a na koniec już prosto do domu przez Lipnik.

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,
Śmierdnica,Płonia,Kijewko,Bukowe,Majowe,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,