• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

50-tka po pracy ⛅️

Piątek, 22 kwietnia 2022 · dodano: 22.04.2022 | Komentarze 1

To już ostatnia pięćdziesiątka po pracy w tym tygodniu a i może w tym miesiącu bo w kolejnym tygodniu raczej same popołudniówki a dziś prawie po tej samej trasie jak wczoraj bo rozpocząłem od przejazdu do ścieżki rowerowej w Kluczewie  gdzie przy cukrowni wylądowała jednostka LPR-u a następnie gdy dojechałem do oś.Lotnisko skierowałem się do strefy przemysłowej po zaliczeniu 1,6 km "wertepów"
LPR przy cukrowni w Kluczewie
LPR przy cukrowni w Kluczewie © strus
Docieram do nowego odcinka drogi w strefie przemysłowej i DDR dojeżdżam do Golczewa i tak jak wczoraj przez Skalin i Kunowo docieram do Zieleniewa w którym zjeżdżam ze ścieżki rowerowej na promenadę nad jezioro Miedwie i wracam na nią w Morzyczynie i jadę do Kobylanki w której po spojrzeniu na licznik od razu odbijam na Reptowo.
Jezioro Miedwie w Zieleniewie
Jezioro Miedwie w Zieleniewie © strus

Jeden z wielu pomostów w Morzyczynie
Jeden z wielu pomostów w Morzyczynie © strus

W Reptowie wybrałem dziś starą drogę do Cisewa a po zaliczeniu DP36 przez Miedwiecko wracam do Zieleniewa i pozostało wrócić przez Lipnik do Stargardu.

Stargard,Kluczewo,Burzykowo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,