50-tka po pracy ☁️

Czwartek, 21 kwietnia 2022 · dodano: 21.04.2022 | Komentarze 1

Dziś słoneczko schowało się za chmury,wiatr osłab a po pracy ruszyłem żeby zaliczyć pięćdziesiątkę do ścieżki rowerowej na oś.Pyrzyckim którą pojechałem do strefy przemysłowej w Kluczewie i tak DDR-kami dotarłem do Golczewa w którym standardowo pojechałem wydłużoną drogą do DDR-ki w Zieleniewie a nią do Motańca przez Morzyczyn i Kobylankę.
DDR-ka przed Kobylanką
DDR-ka przed Kobylanką © strus
Dziś z Motańca skrótem do Reptowa do nowo budowanej drogi wzdłuż torów kolejowych a następnie powrót do Zieleniewa przez Cisewo i Miedwiecko gdzie dziś już były już usypane większe przeszkody na przejeździe kolejowym i tak ma być do 25 maja dopóki się skończą budowy całej stacji PKP. Na koniec DDR-ka z Zieleniewa do Stargardu przez Lipnik.

Przeszkody na przejeżdzie kolejowym w Miedwiecku
Przeszkody na przejeżdzie kolejowym w Miedwiecku © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,DP36,