• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Przewietrzyć "jajka"

Sobota, 16 kwietnia 2022 · dodano: 16.04.2022 | Komentarze 1

Na początku życzę wszystkim Zdrowych ,Spokojnych  Świąt Wielkanocnych i żebyście znaleźli chwilę trochę czasu na rower jak dopisze pogoda a ja w tym roku mam dodatkowych gości w postaci  "grandziołów" syna którymi musimy się opiekować ale pasztetu z nich nie będzie bo są urocze i nas zabawiają.

"Grandziły" Wielkanocne © strus
Do DDR-ki w Zieleniewie dojechałem wydłużoną droga zaczynając od ścieżki rowerowej przy Spokojnej którą dojechałem do Golczewa przez Giżynek a następnie po zaliczeniu Skalina i Kunowa jestem na kolejnej DDR-ce wyżej wymienionej,Jadę nią do Kobylanki przez Morzyczyn gdzie odbijam na Bielkowo w którym wjeżdżam na DW 120 aby dojechać jak ostatnim razem do trzeciej dziś DDR-ki w Kołbaczu którą jadę 6 km do pierwszej dzielnicy Szczecina a tam wskakuję na DW19 i po chwili jestem w Płoni przy DK 10.
DDR-ka wzdłuż DW 119 w Śmierdnicy
DDR-ka wzdłuż DW 119 w Śmierdnicy © strus

Przedostaję się pod DK 10 na drugą stronę i po dojechaniu do stacji PKP w Szczecin Zdunowie zawracam i kieruje się do Reptowa przez Niedźwiedź gdzie jadę nowo budowaną ulica wzdłuż stacji PKP gdzie brakuje asfaltu na około 400 m ale przejechać się da bez objazdu jak wcześniej i kieruję się do Cisewa gdzie zaliczam "szufladę" do Wielichówaka i przez Miedwiecko ponownie jestem w Zieleniewie na ścieżce rowerowej którą wracam do Stargardu.Dziś piękna słoneczna pogoda z jednym minusem jakim były mroźny wiatr ale na szczęście nie zbyt mocny
Nowa droga w Reptowie
Nowa droga w Reptowie © strus
Konie w Reptowie
Konie w Reptowie © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,
Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,DP39,Miedwiecko,Zieleniewo,
Lipnik,Stargard
M A P K A : Przewietrzyć "jajka"?