• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

50-tka po pracy z plusem ☀️

Środa, 13 kwietnia 2022 · dodano: 13.04.2022 | Komentarze 1

Piękna słoneczna pogoda od wczoraj a dziś nawet temperatura podskoczyła do "osiemnastki" więc pora najwyższa zadebiutować w 2022 roku w krótkich "gatkach" które założyłem od razu po powrocie z pracy i tak jak wczoraj ruszyłem do ścieżki rowerowej przy Szczecińskiej a nią przez Lipnik i Zieleniewo do Morzyczyna gdzie odbiłem na Bielkowo przez Jęczydół.
Kolejny odcinek DDR-ki w Bielkowie
Kolejny odcinek DDR-ki w Bielkowie © strus
W Bielkowie wjeżdżam na DW 120 i przez Nieznań docieram do ścieżki rowerowej w Kołbaczu która po 6 kilometrach doprowadzi mnie do DW 119 w Śmierdnicy a nią jadę do DK 10 w Płoni aby przedostać się do nowej drogi w Zdunowie na Niedźwiedź.
DDR-ka łącząca Kołbacz ze Śmierdnicą
DDR-ka łącząca Kołbacz ze Śmierdnicą © strus
W Niedźwiedziu spojrzałem na licznik i na godzinę i postanowiłem że dokręcę do sześciu dych więc do Reptowa pojechałem wydłużoną drogą o Kałęgę i Motaniec a końcówka rundki tak jak wczoraj jadę do DDR-ki w Zieleniewie którą wracam do domu wydłużoną drogą o Cisewo i Miedwiecko i szkoda że już jutro pogorszenie pogody czyli opady deszczu :(

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Jeczydół,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałega,