• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

"Okno"między stołami

Poniedziałek, 18 kwietnia 2022 · dodano: 18.04.2022 | Komentarze 0

"Okno"między stołami czyli wykorzystany czas na rower po śniadaniu a przed obiadem aby szybko poszło zaliczyłem Kluczewo i gminę Kobylanka i pięćdziesiątka zaliczona.Do ścieżki rowerowej na osiedlu Pyrzyckim dojechałem przez starówkę a następnie przez oś.Lotnisko zaliczam strefę przemysłową która znajduje się na terenie po radzieckim lotnisku gdzie już mało zostało z tamtych czasów i dojeżdżam DDR-ką do Golczewa gdzie odbijam na Skalin i kieruje się przez Kunowo do Zieleniewa a po drodze w Kunowie udało mi się przetrwać na sucho atak małolatów z wiaderkami pełnymi wody a do tego momentu przemieszczałem się samotnie po pustych drogach.
Hangary na poradzieckim lotnisku
Hangary na poradzieckim lotnisku © strus
Ścieżką rowerową przez Morzyczyn jadę tylko do Kobylanki i odbijam na Reptowo bo wystarczy że wrócę tą drogą i będzie dystans 50 km zaliczony.Jadę przez Cisewo i Miedwiecko do ścieżki rowerowej w Zieleniewie a nią już prosto przez Lipnik do Stargardu i ta udało się spalić trochę kalorii świątecznych.
Koniki w Reptowie
Koniki w Reptowie © strus

Stargard,Kluczewo,Burzykowo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,
Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : "Okno"między stołami .