50-tka po pracy ⛅️

Piątek, 18 marca 2022 · dodano: 18.03.2022 | Komentarze 2

Prognozy na czwartek nie sprawdziły się a ja uwierzyłem w 14 stopni i tak się ubrałem i zmarzłem bo termometr pokazał max 8 stopni że gdy wróciłem do domu ochota na rower odeszła a dziś w południe słoneczko zaczęło się przebijać przez chmurki i po pracy szybko się przebrałem i zaryzykowałem bo kurtkę zastąpiłem ponownie bluzą i ruszyłem do ścieżki rowerowej na południu miasta i ruszyłem nią do Golczewa przez Kluczewo a następnie zaliczyłem dużą "szufladę" do strefy przemysłowej czyli do końca DDR-ki na ulicy Metalowej.
Wieża Kontroli Lotów w Kluczewie - obecnie
Wieża Kontroli Lotów w Kluczewie - obecnie © strus

Gdy wróciłem do Golczewa skierowałem się do Zieleniewa standardową drogą przez Skalin i Kunowo wydłużoną o Wierzchląd a następnie jadę drugą "szufladę" do Cisewa pod lapidarium gdzie zawracam i ta samą drogą przez Miedwiecko i DP36 ponownie wracam na DDR-kę w Zieleniewie którą przez Lipnik wracam do Stargardu.

"Maja na bazi" © strus

"Nawrotka" w Cisewie © strus

Stargard.Kluczewo,Golczewo,Burzykowo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,