Zdunowo przez Kołbacz ☀️

Niedziela, 20 marca 2022 · dodano: 20.03.2022 | Komentarze 3

Golczewo zaliczam najkrótszą trasą przez Giżynek gdzie odbijam na Skalin aby przez Wierzchląd i Kunowo dotrzeć do ścieżki rowerowej w Zieleniewie a nią przez Morzyczyn i Kobylankę dojechać do Bielkowa w którym wjeżdżam na DW 120 i chyba dobudują trochę DDR-ki bo trwa remont dróg i budowa chodników w Bielkowie.
Remont dróg w Bielkowie - Koniec DDR-ki
Remont dróg w Bielkowie - Koniec DDR-ki © strus
Wojewódzką docieram przez Nieznań do Kołbacza gdzie odbijam na ścieżkę rowerową do Śmierdnicy czyli na prawobrzeże Szczecina.Po 6 kilometrach jazdy DDR-ką wjeżdżam na DW 119 aby dotrzeć do Płoni gdzie przedostaje się pod DK 10 i odbijam na Zdunowo  w którym wjeżdżam na szosę do Niedźwiedzia.

DDR-ka wzdłuż DW 119
DDR-ka wzdłuż DW 119 © strus
Zdunowo - Wjazd na drogę do Niedźwiedzia
Zdunowo - Wjazd na drogę do Niedźwiedzia © strus
Gdy wjechałem na drogę w Zdunowie to już do samej mety walczyłem z upierdliwym wiatrem i na szczęście włożyłem do kieszeni bluzy wiatrówkę którą musiałem ubrać na ostatnie 25 kilometrów bo wiatr przeszywał moja bluzę i odczuwałem chłód.Ostatnie kilometry to po trasie którą ciągle męczę od jesieni czyli na początek do Reptowa a następnie wracam do Zieleniewa przez Cisewo i Miedwiecko i przez Lipnik prosto do Stargardu.

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,
Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36.Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : Zdunowo przez Kołbacz ☀️

| 21:12 niedziela, 20 marca 2022 | linkuj Mnie również dokuczał dzisiaj wiatr. Super wygląda ta droga do Niedźwiedzia.
| 17:08 niedziela, 20 marca 2022 | linkuj Kto siedzi w domu nawet nie ma pojęci jak dokuczliwy może być wiatr dla rowerzysty, nawet ten niezbyt silny. Kolejna wycieczka na długim dystansie.
| 16:03 niedziela, 20 marca 2022 | linkuj Widzę po grafice pogodowej że wiaterek i u Ciebie trochę przeszkadzał. Drogo czyściutki i dobre jakościowo, nic tylko kręcić :)