Węzeł Dąbie ☁️

Środa, 16 marca 2022 · dodano: 16.03.2022 | Komentarze 2

Liczyłem na słoneczny dzień i zwlekałem z wyjazdem ,dopiero po dwunastej ruszyłem do ścieżki rowerowej przy Szczecińskiej a nią prosto do samego Motańca przez Lipnik i Morzyczyn a następnie do Niedźwiedzia i gdy wyjechałem w Zdunowie postanowiłem że do jadę do A 6-stki czyli do węzła Dąbie przez Wielgowo i tam zawrócę.
Wjazd na wiaduk nad A6 w Dąbiu
Wjazd na wiadukt nad A6 w Dąbiu © strus

Wracam do Wiegowa a tam zauważyłem że zamyka się szlaban kolejowy więc odbiłem i przejechałem pod stacją PKP korzystając z nowego odcinka DDR-ki i dalej tą samą drogą wróciłem do Niedźwiedzia aby do ścieżki rowerowej w Zieleniewie pojechać wydłużoną drogą o Cisewo i Miedwiecko zaliczając po drodze "szufladę" do Wielichówka a na koniec prosto DDR-ką do Stargardu.
Przebiśniegi w Cisewie
Przebiśniegi w Cisewie © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Wielgowo,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,
Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.