Kluczewo & Reptowo☀️

Niedziela, 13 marca 2022 · dodano: 13.03.2022 | Komentarze 2

Wczoraj odpuściłem rower ale z małżonką pojechaliśmy na 12 kilometrowy spacer po Szczecinie zaczynając od Łękna dokładniej od Różanki na której o tej porze nic jeszcze się nie dzieje i tak do przodu z pierwszą przerwą na kawę u Bike Cafe z podziwianiem bardzo dużej ilości krokusów na Jasnych Błoniach.dalsza trasa to Park Żeromskiego,Wały Chrobrego i Zamek Książąt Pomorskich i przez starówkę do dworca PKP.
Szczecin - Krokusy na Jasnych Błoniach
Szczecin - Krokusy na Jasnych Błoniach © strus
A na niedziele był plan na większa rundkę który spalił na panewce o 20.30 kiedy zawitali goście za zachodniej granicy i posiedzieliśmy do drugiej w nocy co skutkowało snem do dziesiątej .Nie było co wymyślać trasy tylko wykorzystać maksymalnie wolny czas.Najpierw rundka po mieście aby ocenić czy w bluzie nie będzie za zimno bo wiaterek był dość chłodny a następnie przez Os.Pyrzyckie do ścieżki rowerowej przy DW 106 a nią na os.Lotnisko tam mała sprawa i wracam do DDR-ki wzdłuż Brictstone i gdy bylem w Golczewie robię "szufladę" do strefy przemysłowej a następnie przez Skalin i Kunowo docieram do Zieleniewa i kieruje się przez Miedwiecko i Cisewo do Reptowa żeby skierować się w kierunku DDR-ki w Kobylance która wracam przez Morzyczyn ,Zieleniewo i Lipnik do Stargardu.Dziś po drodze mijałem bardzo dużą ilość rowerzystów chodź ze znajomych dziś nikogo nie widziałem na szlaku/

Zamiast kurtki dziś w bluzie,było OK
Zamiast kurtki dziś w bluzie,było OK © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,