• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Środa, 9 marca 2022 · dodano: 09.03.2022 | Komentarze 3

Kolejny słoneczny dzień w tym tygodniu do wykorzystania po pracy aby zaliczyć pięćdziesiątkę,wczoraj też była piękna  pogoda ale ze względu na święto odpuściłem rower.Dziś zaliczyłem bardzo podobna do ostatniej trasy z małymi modyfikacjami.Do Kluczewa pojechałem przez Witkowo Drugie a następnie po zaliczeniu oś.Lotnisko kieruje się do Golczewa przez strefę przemysłową zaliczając 1,5 km tragicznej drogi aby dotrzeć do niedawno wybudowanej łączącej się z ulica Metalową.
Nowy odcinek drogi w strefie przemysłowej.
Nowy odcinek drogi w strefie przemysłowej. © strus
Tak jak w poniedziałek z Golczewa jadę do Zieleniewa przez Skalin i Kunowo a następnie odbijam na Miedwiecko aby dojechać do Wielichówka w którym zawracam na krzyżówce na Sowno i ta samą droga wracam do ścieżki rowerowej w Zieleniewie aby przez Lipnik zameldować się w Stargardzie.
Przejazd pod S10 w Zieleniewie
Przejazd pod S10 w Zieleniewie © strus

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Burzykowo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,