50-tka po pracy ⛅️

Poniedziałek, 7 marca 2022 · dodano: 07.03.2022 | Komentarze 2

Wracałem z pracy w pełnym słońcu że aż mi za ciepło było ale na szczęście na rower ubrałem się dobrze bo zimny północny wiatr dawał się we znaki na większości dzisiejszej trasy która rozpocząłem od dojazdu do ścieżki rowerowej na oś.Pyrzyckim a nią wzdłuż DW106 a następnie przez Kluczewo drugiej  DDR-ki która jadę wzdłuż Brictstona do Golczewa a następnie robię dużą "szufladę" do strefy przemysłowej aż pod Warnice ,6 km w jedną stronę.
DDR-ka wzdłuż Brictstone
DDR-ka wzdłuż Brictstone © strus
Budowa magazynów Tedi - obiekt o powierzchni 87 300 m²
Budowa magazynów Tedi - obiekt o powierzchni 87 300 m² © strus
Gdy ponownie zawitałem w Golczewie kieruje się do Zieleniewa przez Skalin i Kunowo i po krótkim pobycie na DDR-ce odbijam na Miedwiecko i można powiedzieć robię drugą dziś "szufladę" tym razem tylko do Cisewa bo tyle wystarczyło aby wrócić do Stargardu i na liczniku pojawiła się pięćdziesiątka po pracy.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Burzykowo,Golczewo,Skalin,Wierzchlad,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,DP36,