• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Okolice ☁️

Niedziela, 6 marca 2022 · dodano: 06.03.2022 | Komentarze 2

Kolejna weekendowa noc spędzona w dobry towarzystwie i pobudka o 10.06 i zanim się ogarnąłem to już dobrze po dwunastej było wiec do obiadu mało czasu ale na tyle aby zaliczyć pięćdziesiątkę zaczynając od dojazdu do ścieżki rowerowej przy Spokojnej a nią do Golczewa przez Giżynek i odbić w kierunku Skalina a następnie przez Kunowo do Zieleniewa.W Zieleniewie kieruje się do Cisewa przez Miedwiecko i dojazd pożarowy 36 aby zaliczyć "szufladę" do Wielichówka.

Gdy dojechałem do szlabanu w Reptowie okazało się że przejazd znowu jest zamknięty i nawet pieszo nie udało mi się przedostać na drugą stronę.Postanowiłem po zaliczeniu nowej drogi do Reptowa spróbować jak będzie możliwe wykorzystać DP 32 i wyjechać na stacji w Reptowie .Udało się chodź 600 metrów dojazdu było pokryte błotkiem ale powoli można było jechać.
Reptowo - budowa nowej drogi
Reptowo - budowa nowej drogi © strus
Dojeżdżam do centrum wioski i kieruję się do Niedźwiedzia w którym od razu skręcam na Motaniec przez Kałęgę i po zaliczeniu wiaduktu nad S10 melduje się na ścieżce rowerowej którą najpierw jadę do Kobylanki a później przez Morzyczyn i Zieleniewo docieram do Lipnika i gdy miałem odbijać na Grzędzice dościgam kolegę który mnie zagadał i pojechałem z nim prosto do Stargardu .

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Jęczydół,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,DP32,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,