Wtorek, 15 lutego 2022 · dodano: 15.02.2022 | Komentarze 1

To już chyba ostatnia runda w tygodniu bo od jutro ulewy więc po pracy będę siedział w domu a dziś trzeba było wykorzystać popołudnie i pojechałem do Wielgowa zaczynając od dojazdu do DDR-ki przy szczecińskiej a nią do Zieleniewa gdzie zjechałem na promenadę nad jeziorem Miedwie a wróciłem w Morzyczynie na ścieżkę rowerową i wykorzystałem ją do Motańca.
Jezioro Miedwie i nietylko w Morzyczynie
Jezioro Miedwie i nie tylko w Morzyczynie © strus
Przejeżdżam nad S10 i przez Kałęge wjeżdżam do Niedźwiedzia aby dojechać już nie tak nową drogą do Zdunowa a że dziś nie było Kluczewa ani Grzędzic trzeba było pojechać nieco dalej i zawrócić przy pętli autobusowej na Bryczkowskiego i ta sama drogą wrócić do Niedźwiedzia a dalej na Reptowo.

I tak jak wczoraj z Reptowa jadę do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Cisewo i Miedwiecko aby wrócić do Stargardu przez Lipnik a gdy byłem już pod domem otrzymałem SMS o dostarczonej paczce więc podjechałem po nią.

"Koteczek" w Zieleniewie © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Wielgowo,Zdunowo,Gajecki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,
Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard

MAPKA z odzysku: 50-tka po pracy.