• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Niby 10 na plusie

Poniedziałek, 14 lutego 2022 · dodano: 14.02.2022 | Komentarze 3

Termometr pokazał 10 na plusie więc strój się zmienił i to był mój błąd bo za bardzo się rozebrałem a przed wszystkim spodnie bez membrany przy wietrze do 50 km/h moje uda odczuły chłód a na terenach leśnych i zacienionych woda stała zamarznięta.Tak jak w sobotę najpierw pojechałem do ścieżki rowerowej na oś.Pyrzyckim a nią do Golczewa przez Kluczewo aby tam skierować się do Zieleniewa przez Skalin i Kunowo i miałem zamiar pojechać do Kołbacza ale jadąc do Bielkowa przez Jęczydół spotkałem kolegę Marka i trochę za długo pogadaliśmy.Czas goni więc postanowiłem skrócić rundkę i w Bielkowie wjechałem na DDR-kę którą dotarłem  przez Kobylankę do wiaduktu nad S10 w Motańcu i przez Kałęgę zawitałem w Niedźwiedziu a po drodze spotkałem rannika zimowego który w tym roku zakwitł dwa tygodnie wcześniej niż 2021 roku.
Motanic - Rannik zimowy
Motanic - Rannik zimowy © strus

W Niedźwiedziu od razu kieruje się na Reptowo a następnie wydłużoną drogą wracam na DDR-kę w Zieleniewie przez Cisewo i Miedwiecko czyli nadal tkwię na dogach gminy Kobylanka
co trwa od jesieni ,chyba dlatego że najłatwiej mi zaliczyć pięćdziesiątkę bez patrzenia na licznik którą mam zamiar po pracy jutro także zaliczyć tylko ponoć słoneczka ma już nie być.
Cisewo - stara stodoła i przebiśniegi
Cisewo - stara stodoła i przebiśniegi © strus
DDR-ka nad S10,węzeł Zieleniewo.
DDR-ka nad S10,węzeł Zieleniewo. © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Kałega,
Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : Niby 10 na plusie

| 19:43 poniedziałek, 14 lutego 2022 | linkuj Trzeba mimo wszystko pamiętac że to jest połowa lutego. nawet 20 stopni tego nie zmieni, to zima.. Ładne kwiatuszki.
| 18:44 poniedziałek, 14 lutego 2022 | linkuj My też dzisiaj widzieliśmy przebiśniegi :)
| 16:52 poniedziałek, 14 lutego 2022 | linkuj Szkoda, że nie pokazałeś się we wiosennym stroju. Oczywiście 10 plus bywa mocno złudne przy paskudnym wietrze. Także i u Ciebie widać chyba przedwczesne sygnały wiosny - kwiatek jest wręcz piękny.