Po orkanie Eunice

Niedziela, 20 lutego 2022 · dodano: 20.02.2022 | Komentarze 2

Przez orkan Eunice wczoraj nie udało mi się dotrzeć do Szczecina a dziś chciałem wykorzystać okno pogodowe i zaliczyć pięćdziesiątkę i rozpocząłem od sprawdzenia cmentarza wiejskiego w Grzędzicach do którego dojechałem przez Żarowo i na szczęście było powalone tylko jedno drzewo które nie uszkodziło żadnego nagrobka.Z Grzedzic do Lipnika dojechałem szosą bo ścieżka rowerowa była w zalesionym odcinku cała zanieczyszczona.DDR-ką do Zieleniewa a zanim z Morzyczyna pojechałem do Kobylanki po drodze zaliczyłem promenadę nad jeziorem Miedwie gdzie później się okazało że tam były największe szkody ale nie robiłem zdjęć a poniżej drzewo powalone które obudziło mnie w nocy.
Po orkanie Eunice © strus
Kontynuuje jazdę DDR-ką do Motańca gdzie po drodze mijam powalone dwa drzewa i przez Kałęgę jadę do końca szosy w Niedźwiedziu gdzie zawracam i obieram kierunek na Cisewo przez Reptowo i spotykam znajomych bikerów ze Szczecina.
Krokusy w Niedźwiedziu
Krokusy w Niedźwiedziu © strus
Jadąc do Cisewa znowu jest olbrzymia kałuża w okolicy przejazdu kolejowego i trzeba przedzierać się lasem a do bardzo dużej ilości kwitnących przebiśniegów nie ma dojścia przez wielkie błoto.Jadąc po żarówką z Cisewa do Miedwiecka pojawiły się wielkie ilości wyciętych drzew w czterech miejscach.Wracam na DDR-kę w Zieleniewie którą jadę przez Lipnik do Stargardu a na dwa kilometry przed domem zaczyna padać deszcz.

"porcja" na 500 plus © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzie,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,