50-tka po pracy...wietrzna

Piątek, 28 stycznia 2022 · dodano: 28.01.2022 | Komentarze 2

W końcu dzień bez opadów z mocnym wiatrem do 55km/h w porywach i to była dobra pogoda aby przetestować trzy nowe rzeczy od firmy EKOI które odebrałem od kuriera w poniedziałek.Ubrałem nową kurtkę Ekoi Corsa ,ciepłe skarpetki  carbon letnie buty na które założyłem zimowe ochraniacze EKOI COLD EXTREM ponoć można w nich jeździć do minus 10
i po pracy wyruszyłem do gminy Kobylanka aby zaliczyć pięćdziesiątkę którą zacząłem od dojazdu do DDR-ki przy Szczecińskiej i przez Lipnik dojechałem do  Zieleniewa.
Kurtka termiczna EKOI CORSA i ja
Kurtka termiczna EKOI CORSA i ja © strus

W Zieleniewie odbijam na Miediwecko aby dojechać po żarówką  do Cisewa i zaliczyć "szufladę" do Wielichówka a następnie skierować się do końca wioski o nazwie Niedźwiedź przez Reptowo i po drodze zobaczyć jak postępuje budowa nowej drogi przy stacji PKP .
Budowa nowej drogi w Reptowie
Budowa nowej drogi w Reptowie © strus
Przy wyjeździe na Zdunowa zawracam i prawie tą samą drogą wracam do Stargardu z pominięciem dwóch "szufladek"Nowa odzież zdała egzamin i do niej do kupie jeszcze koszulki termalne i rękawiczki i może spodnie,chodź mam inne na oku.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP39,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,