Lód,błoto, woda

Sobota, 22 stycznia 2022 · dodano: 22.01.2022 | Komentarze 1

Lód,błoto, woda na drogach a ja wyruszyłem Speeder-em na oponkach 25 mm Continental Ultra Sport II co przez pierwsze 26 kilometrów nie było dobrym pomysłem poza pierwszym fragmentem po ulicach Stargardu a później jazda stresowa przez Witkowo Drugie do Kluczewa a po zaliczeniu Osiedla Lotnisko i strefy przemysłowej musiałem jechać szosą z na zakazie bo DDR-ka była cała w lodzie do samego ronda w Golczewie gdzie odbiłem na Skalin.
Dwór (willa) właściciela młyna w Kluczewie przed 1945 r.
Dwór (willa) właściciela młyna w Kluczewie przed 1945 r. © strus
Najgorzej było w Skalinie gdzie musiałem zejść z roweru i pod płotem przedostać się poza oblodzony obszar i dopiero gdy opuściłem zalane wodą Kunowo w którym jest nowa nawierzchnia która okazało się że jest źle położona mogłem bezstresowo jechać po suchej drodze do Zieleniewa gdzie jak tydzień temu zrobiłem "szufladę" do Wielichówka przez Miedwiecko i Cisewo.

Gdy ponownie byłem na ścieżce rowerowej w Zieleniewie pozostało wrócić przez Lipnik do Stargardu a po sportowej rundzie z małżonką wybieramy się do kina na "Gierka"

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,DP36