Wiatr w porywach do 80km/h

Niedziela, 30 stycznia 2022 · dodano: 30.01.2022 | Komentarze 1

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej wydał w nocy z soboty na niedzielę ostrzeżenia o bardzo silnym wietrze,alerty IMGW osiągnęły trzeci - najwyższy - stopień tak że na wetteronline.de ostrzegano ale słoneczko mnie przekonało że trzeba ruszyć się z przed TV .Postanowiłem unikać obszarów zalesionych i walczyć na odkrytym terenie z wiatrem dlatego ruszyłem do DDR-ki przy Szczecińskiej i ledwo przejechałem kilka set metrów i już sobaczyłem pierwsze powalone drzewa i ozdoby w mieście docierając do promenady nad jeziorem Miedwie jadąc przez Lipnik.

Powalona choinka na rondzie
Powalona choinka na rondzie © strus
Wjazd nad jezioro Miedwie w Zieleniewie
Wjazd nad jezioro Miedwie w Zieleniewie © strus
Morsy w Miedwiu
Morsy w Miedwiu © strus
Łabędź w Morzyczynie
Łabędź w Morzyczynie © strus

Kilka pit stopów na promenadzie i zmarzłem w dłonie ,wracam na DDR-kę i przez Kobylankę dojeżdżam do Motańca tam przejeżdżam nad S 10 i przez Kałęgę docieram do drogi w Niedźwiedziu która doprowadziła mnie na prawobrzeże Szczecina do dzielnicy Zdunowo a na liczniku pojawiła się cyferka 27 km i bardzo słaba średnia przejazdu ledwie 20 km/h.

Zajrzałem na budowaną nową stacje PKP i wracam ta samą drogą do Niedźwiedzia a następnie gdy dotarłem do Reptowa tym razem sprzyjającym wiatrem postanowiłem że wracam tak samo jak w piątek przez Cisewo i Miedwiecko do ścieżki rowerowej w Zieleniewie a nią do Stargardu.Odzież dała radę takim warunkom chodź wahałem się z dzisiejszym wyjazdem ale jak wcześniej wspomniałem słońce mnie przekonało i kiepskie prognozy na kolejny tydzień i praca na drugą zmianę.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,