Piątek, 27 sierpnia 2021 · dodano: 27.08.2021 | Komentarze 1

Wczoraj odpuściłem dziś zaryzykowałem i udało się przejechać pięćdziesiątkę po pracy chodź jadąc przez Cisewo do Miedwiecka mżyło ale zanim tam dojechałem tym razem rozpocząłem od ścieżki rowerowej na Żarowo a następnie po zaliczeniu Grzędzic wjeżdżam przy stacji PKP na kolejną DDR-kę którą jadę do Morzyczyna przez Lipnik i Zieleniewo a następnie wydłużoną drogą jadę do Kobylanki chodź byłem tuz przed nią odbijam aby zaliczyć Jeczydól i Bielkowo.
DDR-ka w Bielkowie
DDR-ka w Bielkowie © strus
Z Kobylanki ruszam do Niedźwiedzia przez Motaniec a tam spotykam kolegę z pracy Tomasza który jechał w przeciwnym kierunku a mnie wystraszyły ciemne chmury i nie dałem się namówić na Zdunowo i pojechałem przez Reptowo do Cisewa.
Ciemności nad Niedźwiedziem
Ciemności nad Niedźwiedziem © strus
Ciemne chmury w Niedźwiedziu
Ciemne chmury w Reptowie © strus
Gdy wyjechałem z pod drzew w Cisewie zaczęło mżyć dopóki nie dojechałem dojazdem pożarowym do stacji PKP w Miedwiecku a następnie dojechałem do ścieżki rowerowej w Zieleniewie którą wróciłem do domu bez opadów ale na weekend jak na razie złe prognozy a teraz od siedemnastej piękne słoneczko zaczęło grzać.

Kierunek na Poznań
Kierunek na Poznań © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,