50-tka po pracy...wietrzna.

Wtorek, 24 sierpnia 2021 · dodano: 24.08.2021 | Komentarze 2

Wietrzna pogoda jak wczoraj ale tym razem nieco później wyjechałem po pracy aby zaliczyć pięćdziesiątkę i zanim dojechałem do ścieżki rowerowej przy Szczecińskiej po drodze zaliczyłem mechanika pana Marka na małą konsultację i dopiero dojechałem do Zieleniewa przez Lipnik a następnie skierowałem się przez Miedwiecko i Cisewo do Wielichówka gdzie zawróciłem i obrałem kierunek na prawobrzeże Szczecina czyli przejazd przez Reptowo i Niedźwiedź do Zdunowa.
Wielichówko - Łąki
Wielichówko - Łąki © strus
Kolory jesieni w Reptowie
Kolory jesieni w Reptowie © strus

W okolicy szpitala kółeczko i z powrotem do Reptowa przez Niedźwiedź a następnie jadę do Kobylanki na ścieżkę rowerową która wracam do Stargardu.
Kobylanka- DDR-ka w stronę Stargardu
Kobylanka- DDR-ka w stronę Stargardu © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,