50-tka po pracy...wietrzna.

Poniedziałek, 23 sierpnia 2021 · dodano: 23.08.2021 | Komentarze 2

Pogoda niepewna i silny północny wiatr w porywach do 45 km/h a ja mimo tego zaryzykowałem bo moja apka pokazywała że zdążę zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy bez przemoczenia a trzeci dzień z rzędu rozpocząłem od tego samego odcinka do Zieleniewa do którego dojechałem zaczynając od DDR-ki na Kluczewo a nią do Golczewa aby przez Skalin i Kunowo dojechać do ścieżki rowerowej w Zieleniewie. a po drodze straszyły ciemne chmury dopóki nie dojechałem do Kunowa.
Cukrownia Kluczewo
Cukrownia Kluczewo © strus
Bridgestone w Kluczewie
Bridgestone w Kluczewie © strus
W Zieleniewie skierowałem się do Kobylanki przez Morzyczyn aby kupić jakieś picie na dalszą trasę a po drodze zaliczyłem kawałek promenady nad jeziorem Miedwie gdzie dawno nie byłem a na niej spory ruch pieszych mimo że było przed czternastą.
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus
Po zakupach chwila na DDR-ce do Motańca a później do nowej drogi na Zdunowo tam nawrotka i przez Reptowo jadę do Cisewa a następnie obieram kierunek na DDR-ke w Zieleniewie przez Miedwiecka a nią prosto do domu.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,