• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Dąbie przez Kołbacz.

Niedziela, 22 sierpnia 2021 · dodano: 22.08.2021 | Komentarze 1

Zbyt długo śpię i za późno wyjeżdżam i zawsze brakuje czasu aby zaliczyć chodź setkę ale we wrześniu chyba będzie lepiej bo będę pracował w weekendy więc w tygodniu wpadną wolne dni a dziś tak jak wczoraj na początku do DDR-ki na osiedlu Pyrzyckim a nią do Kluczewa a następnie wzdłuż Bridgestona do Golczewa aby skierować się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Skalin i Kunowo a po drodze jakieś pustki na drodze jakby wcześnie rano było albo ja tak mocno spóźniony bo dziś wyjechałem po jedenastej.
Pomnik żołnierzy armii czerwonej w Kluczewie
Pomnik żołnierzy armii czerwonej w Kluczewie © strus
Ścieżką na którą wjechałem w Zieleniewie jadę do Bielkowa przez Morzyczyn i Kobylankę a następnie wjeżdżam na wojewódzka 120-tkę którą docieram do DDR-ki w Kołbaczu która była na odcinku pod drzewami czyli około 4 km cała zanieczyszczona odpadami z drzew i dużą ilością rowerzystów aż do samej Śmierdnicy i jeszcze rolkarze :(. Następnie wjeżdżam na DW 119 i kieruje się do Trzcinowej aby tam zaliczyć DDR 20A do Kijewka a po drodze odkrywam chyba budowę kolejnego odcinka drogi rowerowej tak jakby w kierunku Szosy Stargardzkiej.
KOŁBACZ (niem.Kolbatz)Kościół Rzymskokatolicki Pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa © strus
Budowa nowej DDR-ki ?
Budowa nowej DDR-ki ? © strus
Wyjazd na Dąbskiej
Wyjazd na Dąbskiej © strus
Tym razem gdy zawitałem w Kijewku do Dąbia pojechałem przez Kijewo a następnie Goleniowską docieram do Tczewskiej która doprowadza mnie na początku do wczoraj odwiedzonego węzła Dąbie a następnie przez Wielgowo i Zdunowo dojeżdżam do Niedźwiedzia aby skierować się do Cisewa przez Reptowo.
Pod DK 10 w Dąbiu
Pod DK 10 w Dąbiu © strus
Węzeł Dąbie
Węzeł Dąbie © strus

W Cisewie już nie potrzebowałem zaliczać "szuflady" do Wielichówka i od razu drogą pożarową 36 pojechałem do Miedwiecka a następnie dojechałem do DDR-ki w Zieleniewie którą wróciłem do Stargardu.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchlą,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Kijewko,
Kijewo,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.