• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Węzeł Dąbie

Sobota, 21 sierpnia 2021 · dodano: 21.08.2021 | Komentarze 5

Pięć dni do pracy na dwunastą i ani razu nie udało mi się wyskoczyć na rower przed pracą chodź tak na prawdę tylko w poniedziałek pogoda była bezdeszczowa a dziś miałem czas do czternastej a wyruszyłem dopiero prawie o jedenastej bo czekałem aż termometr pokaże piętnaście stopni aby ubrać się "na krótko" żeby po drodze się nie rozbierać.Na początek skierowałem się do ścieżki rowerowej na Oś.Pyrzyckim a nią przez Kluczewo i strefę przemysłową zawitałem w Golczewie i przez Skalin i Kunowo dojechałem do DDR-ki w Zieleniewie.
W kierunku Metalowej
W kierunku Metalowej © strus
Ścieżką rowerową docieram do Motańca i po przejechaniu nad S10 jadę przez Niedźwiedź do Zdunowa gdzie miałem ochotę zawrócić bo w kierunku węzła Dąbia jechało bardzo dużo samochodów w większości z rejestracjami z południa Polski i po prostu był tłok ale jakoś dotarłem na wiadukt a tam korek w dwie strony chodź w kierunku Szczecina przez kolizję.
Kolizja na A6 - węzęł Dąbie
Kolizja na A6 - węzeł Dąbie © strus

Wracam ta samą trasą do Niedźwiedzia już na miej zatłoczonym pasie ruchu a następnie  przez Reptowo i Cisewo jadę do końca asfaltowej drogi w Wielichówku gdzie zawracam i przez DP 36 oraz Miedwiecko z powrotem melduje się na DDR-ce w Zieleniewie którą wracam przez Lipnik do Stargardu.
Niedźwiedź- Domek na drzewie i oczko wodne
Niedźwiedź- Domek na drzewie i oczko wodne © strus

Stargard,Kluczewo,Burzykowo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniwo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,
Gajęcki Ług,Zdunowo,Wielgowo,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Gajęcki Ług ,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A :Węzeł Dąbie

| 19:37 wtorek, 24 sierpnia 2021 | linkuj a tak w ogóle, to było w niedzielę
| 17:26 wtorek, 24 sierpnia 2021 | linkuj Uśmiech ? miał być
| 17:25 wtorek, 24 sierpnia 2021 | linkuj Tak myślałem, że to z Tobą mijałem się w Nieznaniu ale zmylił mnie nieznany rower ?
| 09:59 niedziela, 22 sierpnia 2021 | linkuj Nad morze po raz ostatni niektórzy jadą w tym roku..zazdroszcze Ci licznych dderek w okolicy, u mnie ich jest jak na lekarstwo..
| 16:29 sobota, 21 sierpnia 2021 | linkuj Mapka wyjaśnia wszystko a jak się przeczyta obszerny opis wycieczki, to wiadomo że jesteś w doskonałej formie. Tak od niechcenia ponad 80 km wprost ręce składają się do oklasków. Oddzielny podziw za foto reportaż. Tak trzymać !