• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Zdunowo przez Kołbacz

Niedziela, 15 sierpnia 2021 · dodano: 15.08.2021 | Komentarze 3

Wczorajsza sobota spędzona na długim spacerze po Szczecinie rozpoczęta od bulwarów następnie Łasztownia co było naszym podstawowym celem a po objadku Wały Chrobrego i okolice Zamku Książąt Pomorskich a dziś sam ruszyłem do ścieżki rowerowej przy Spokojnej aby przez Giżynek i Golczewo odbić w kierunku DDR-ki w Zieleniewie a pojechałem tam przez Skali i Kunowo a gdy opuściłem Stargard to poczułem jak hula wiatr który dokuczał mi do Zdunowa.DDR-ką z Zieleniewa przez Morzyczyn i Kobylankę docieram do Bielkowa gdzie wjeżdżam na DW 120 którą przez Nieznań dojeżdżam do Kołbacza gdzie odbijam na prawobrzeże Szczecina zaczynając od DDR-ki na Śmierdnicę.
Morskie Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha - budowa
Morskie Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha - budowa © strus
Łasztownia - Szczecin
Łasztownia - Szczecin © strus
DDR-ka do Śmierdnicy
DDR-ka do Śmierdnicy © strus
Gdy kończy się ścieżka rowerowa wjeżdżam na DW 119 która dojeżdżam do DK 10 i w Płoni odbijam na Sławociesze aby wydłużoną drogą dojechać do Zdunowa gdzie zauważyłem że drogą pod torami ma nawierzchnie więc chciałem z niej skorzystać niestety nie udało się bo nie jest jeszcze skończona więc wróciłem aby  skierować się na Niedźwiedź a następnie do Reptowa wydłużam trasę o Kałęgę i Motaniec  obieram kierunek na Wielichówko przez Cisewo.
Kierunek Sławociesze
Kierunek Sławociesze © strus
Zdunowo -budowana droga pod torowiskiem
Zdunowo -budowana droga pod torowiskiem © strus

W Wielichówku zawracam na końcu asfaltowej drogi i jadę do Zieleniewa drogą pożarową 36 i przez Miedwiecko a następnie po sprawdzeniu czasu obieram wydłużoną drogę do Stargardu przez Grzędzice i Żarowo a przed mną druga zmiana i jak na razie zapowiadana kiepska pogoda a miałem nadzieję że uda mi się chodź ze dwa razy rano zaliczyć rundkę.
Koniczynki
Koniczynki © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,
Płonia,Sławociesze,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Ciisewo,Dp36,Miedwiecko,Zieleniewo,