• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

"Pocałunek "osy

Sobota, 28 sierpnia 2021 · dodano: 28.08.2021 | Komentarze 2

Prognozy się zmieniły a opady zostały na północy więc przez Oś.Pyrzyckie dojechałem do ścieżki rowerowej w Witkowie Drugim i nią dojechałem do drogi na Dolice a ledwie dojechałem do Kolina a tam niemiła niespodzianka ,nawet jej niezauważaniem skąd nadleciała tylko  że coś mnie "dziabnęło"  więc od razu się zatrzymałem i usunąłem wiszące żądło a następnie ruszyłem w dalszą drogę.
Zaproszenie w Kolinie
Zaproszenie w Kolinie © strus
Ledwo przejechałem 10 km i dotarłem do Dolic przez Morzycę a dolna warga bardzo mi spuchła i zrobiła się bardzo twarda aż mnie to wystraszyło bo nigdy nie miałem po użądleniu żadnych objawów alergicznych więc zajechałem do apteki i poprosić o pomoc i nią dostałem,zażyłem tabletkę i jazda dalej na DW 122.
Po ataku osy
Po ataku osy © strus

Gdy opuściłem Dolice jadąc wojewódzką 122--ką  za miastem wjeżdżam na chwile na DDR-kę prowadzącą do jeziora Pyrzyckiego a następnie wracam na szosę i jadę do Lubiatowa przez Ukiernicę po prawie pustej drodze dopiero w samym Lubiatowie mijam się z grupa motocyklistów.
Lubiatowo - Pora na dożynki
Lubiatowo - Pora na dożynki © strus
LUBIATOWO (niem.Lübtow)Pałac neogotycki z 2 poł. XIX w
LUBIATOWO (niem.Lübtow)Pałac neogotycki z 2 poł. XIX w © strus
Opuchlizna się powiększała i zajęła całą brodę i kawałek szyi co mnie zaniepokoiło bardzo więc zadzwoniłem do znajomego lekarza alergologa który zalecił jeszcze jedną tabletkę i jak mi nie przejdzie to bez wizyty dzień się nie skończy a ja po zaliczeniu trzech wiosek dojechałem do Obryty a następnie przez Reńsko i Warnice postanowiłem wracać do Stargardu chodź w planie było Koszewo aby nie jechać po szutrze na którym złapałem ostatni dwa kapcie na raz.Dziś było lepiej ale i tak jechałem maks 10 km/h po tym odcinku.
Droga z Warnic do strefy przemysłowej w Kluczewie
Droga z Warnic do strefy przemysłowej w Kluczewie © strus
Po trzech cięższych kilometrach wjeżdżam na ścieżkę rowerową przy ulicy Metalowej i jadę nią do Golczewa a tam postanawiam że wydłużę lekko drogę powrotną bo leki zadziałały i mimo że byłem opuchnięty ale ciało już nie było twarde a w dolnej wardze odzyskałem czucie.Więc w Golczewie odbiłem na Skalin i dziś z pominięciem Wierzchlądu dojechałem do Zieleniewa przez Skali a gdy już znalazłem się na DDR-ce to prosto do domu na zimne okłady i dodatkową maść.
SKALIN (niem.Schellin) Zabudowania folwarczne z  lata 30. XX wieku.
SKALIN (niem.Schellin) Zabudowania folwarczne z lata 30. XX wieku. © strus

Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Kolin,Morzyca,Dolice,Ulkiernica,Lubiatowo,Zaborsko,Cieszysław,Stary Przylep,Obryta,Reńsko,Warnice,