50-tka po pracy z plusem i w upale.

Poniedziałek, 28 czerwca 2021 · dodano: 28.06.2021 | Komentarze 1

Upał wrócił co odczułem już dojeżdżając ledwie do Lipnika a dalej tą ścieżką rowerową przez Kobylankę jadę do Bielkowo gdzie wjeżdżam na DW 120 która doprowadziła mnie do DDR-ki w Kołbaczu czyli jest to wczorajsza rundka pomniejszona o dwadzieścia kilometrów.
DDR-ka do Śmierdnicy
DDR-ka do Śmierdnicy © strus

W Śmierdnicy wjeżdżam gdy ścieżka się skończyła na DW 119i dojeżdżam  do DK 10 ,przedostaję się na drogę do Zdunowa a następnie przez Niedźwiedź i Reptowo jadę do Cisewa i po zaliczeniu DP 36 wyjeżdżam w Miedwiecku a że miałem dobry czas postanowiłem dołożyć dyszkę do pięćdziesiątki jadąc z Zieleniewa do Stargardu przez Grzędzice i Żarowo.

DP 36 i mój Trek
DP 36 i mój Trek © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,
DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A : 50-tka po pracy z plusem i w upale.