Prawobrzeże Szczecina

Niedziela, 27 czerwca 2021 · dodano: 27.06.2021 | Komentarze 1

Wydłużoną drogą przez Giżynek i trzy Stargardzkie osiedla dojechałem do ścieżki rowerowej którą jadę do Bielkowa przez Kobylankę w której dokupuje picie i kieruje się do DDR-ki w Kołbaczu przez Nieznań a nią docieram do Starego Czarnowa a dalej wracam do Kołbacza drogą wojewódzką numer 120.
Ścieżka rowerowa do Starego Czarnowa
Ścieżka rowerowa do Starego Czarnowa © strus

Po zaliczeniu sześciu kilometrów ścieżki do Śmierdnicy na które dziś panował tłok wjeżdżam na DW119 i jadę do Płoni aby tam przejechać pod DK 10 gdzie płynie rzeka Płonia a w niej bardzo niski stan wody a jadąc wcześniej przez Kołbacz na rzekę zrzucano pontony i kajaki ,ciekawe jak daleko  popłynęli. Dalej jadę do stacji PKP w Zdunowie gdzie zawracam i następnie docieram do Niedźwiedzia nową drogą i kieruję się do Reptowa lekko wydłużoną drogą przez Motaniec a następnie postanowiłem zaliczyć osiemdziesiąt kilometrów więc trzeba było poszukać kilometrów dlatego w Cisewie zaliczam "szufladę" do Wielichówka.
Rzeka Płonia pod DK 10
Rzeka Płonia pod DK 10 © strus
Wielichówko - ciemne chmury
Wielichówko - ciemne chmury © strus
Gdy w Wielichówku zawróciłem ujrzałem ciemne chmury co mnie trochę zaniepokoiło bo w TV mówili że w moim województwie możliwe są opady deszczu więc miałem nadzieje że na sucho wrócę do domu a później niech sobie pada .Gdy wróciłem do Cisewa skierowałem się do  DDR-ki w Zieleniewie którą jadę do Grzędzić i na koniec pozostał odcinek z Żarowa do Stargardu.

Stargard,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Kołbacz,Śmierdnica,
Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,