50-tka po pracy z plusem i w upale

Wtorek, 29 czerwca 2021 · dodano: 29.06.2021 | Komentarze 2

Dzisiejsze trzydzieści dwa stopnie było bardzo mocno odczuwalne na odkrytym terenie dlatego gdy dotarłem do Zieleniewa przez Lipnik postanowiłem skryć się na drogach między drzewami gdzie było lżej więc odbiłem na Cisewo w którym zaliczyłem "szufladę" do Wielichówka i przez Reptowo dojechałem do Niedźwiedzia a tam ruszyłem na prawobrzeże Szczecina czyli do stacji PKP Szczecin Zdunowo.
Cisewo - kierunek na Reptowo
Cisewo - kierunek na Reptowo © strus

Szczecin Zdunowo - Remont stacji PKP
Szczecin Zdunowo - Remont stacji PKP © strus
Wracam do Niedźwiedzia a następnie postanowiłem jechać do Lipnika tą samą drogą osłonięty drzewami a tam wydłużyć powrót do domo o Grzędzice i Żarowo.
Grzędzice - Remont stacji PKP
Grzędzice - Remont stacji PKP © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,
Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Ciesewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.